TEMPAHAN KORPORAT / ORGANISASI - Mesyuarat/Program Latihan dsb
- Untuk pelanggan baru, sila sertakan nama Jabatan, Alamat, No Telefon, Emel dan Pegawai Bertanggungjawab untuk didaftarkan dalam rekod kami.
- Tempahan dan pengesahan menu perlu dibuat sekurang-kurangnya 3 hari sebelum majlis.
- Sekiranya makanan perlu disediakan diluar bangunan dan memerlukan khemah/persiapan khusus dari pihak kami, tempahan dan pengesahan perlu dibuat tidak kurang dari 7 hari sebelum majlis
- Tempahan melalui Purchase Order / Service Order / Local Order diterima.
- Terma kredit : 14 HARI
MAJLIS RESEPSI / PERSENDIRIAN
a. Tempahan dan pembayaran yang berkaitan
hendaklah dilakukan dan disahkan (booked
& confirmed) dalam tempoh yang berikut :
Perkara
|
Jangkamasa Tempahan & Pengesahan
|
||
KATEGORI
A
|
KATEGORI
B
|
KATEGORI
C
|
|
Tidak
kurang dari 30 hari sebelum majlis
|
14
– 30 hari sebelum majlis
|
Kurang
dari 14 hari sebelum majlis
|
|
Bayaran
Deposit* & Pengesahan Tarikh
|
10% - apabila
tempahan disahkan
|
20% - apabila
tempahan disahkan
|
80% - apabila
tempahan disahkan
|
Bayaran ke
2 (Progress)
|
80% - 2 minggu
sebelum majlis
|
70% - 1 minggu
sebelum majlis
|
Nil
|
Baki
Pembayaran
|
10% - Selepas
majlis tamat
|
10% - Selepas
majlis tamat
|
20% - Selepas majlis tamat
|
*Deposit yang
dibayar adalah dianggap sebagai Commitment
Fee dari pelanggan bagi membolehkan pihak SCE menggunakannya sebagai mobilisation cost bagi majlis yang
ditetapkan. Deposit berjumlah RM 300.00 ke bawah adalah non-refundable.
b. Bayaran Deposit & Progress boleh dibayar melalui Mesin Deposit Tunai, Bank Draf, Cek atau
Tunai kepada akaun berikut:
Penerima :
SJL TREND ENTERPRISE
Bank Penerima :
BANK ISLAM
No Akaun :
1203 – 8010 – 0990 – 07
Baki
Akhir Pembayaran perlu dijelaskan secara TUNAI sahaja.
Sila emelkan maklumat pembayaran dan/atau slip
pembayaran kepada sjlcatering@gmail.com selepas pembayaran dibuat. Resit rasmi akan
dikeluarkan selepas setiap pembayaran telah diakuterima ke dalam akaun di atas.
c. Jadual
Persiapan/Kelengkapan (Jika Berkaitan)
Jadual pemasangan dan persiapan sebarang
kelengkapan yang berkaitan akan dimaklumkan dalam masa seminggu sebelum
majlis berlangsung.
Semua peralatan (khemah, kerusi, meja &
yang berkaitan) akan dibuka dan diambil semula SEHARI selepas majlis
dijalankan, kecuali dalam keadaan tertentu yang memerlukan semua peralatan
diambil selepas majlis tamat.
d. Perubahan
Persiapan / Itenari Majlis
Sebarang perubahan terakhir kepada menu, jumlah jemputan, warna tema,
kelengkapan tambahan dan apa jua yang berkaitan dengan perkhidmatan kami, hendaklah
dimaklumkan dalam tempoh tidak kurang dari 2 minggu sebelum majlis
berlangsung.
e. Pembatalan
Tempahan & Pemulangan Deposit
Pembatalan tempahan adalah tertakluk kepada Syarat
berikut:
Perkara
|
Pembatalan dalam tempoh 14 hari
dari tarikh majlis
|
Pembatalan dalam tempoh 7 hari
dari tarikh majlis
|
Deposit
|
Tertakluk kepada maksima 20% deposit
yang telah dibayar
|
|
Progress
(jika telah dibayar)
|
Tertakluk kepada maksima 90% bayaran yang telah dibayar
|
Tertakluk kepada maksima 50% bayaran yang telah dibayar
|
f. Pembersihan kawasan rumah / dewan / majlis,
selain daripada yang berkaitan dengan perkhidmatan SCE, adalah dibawah
tanggungjawab pelanggan. Pihak SCE akan memastikan semua sisa makanan telah
dikutip dan dibersihkan sebaiknya dari persekitaran lokasi majlis.
MAKLUMAT UMUM...
SAJILICIOUS AKAN CUBA MENGEKALKAN HARGA YANG DINYATAKAN SELAMA BOLEH, TERTAKLUK KEPADA PERUBAHAN HARGA SEMASA PASARAN. HARGA PAKEJ MUNGKIN BERUBAH ANDAINYA HARGA BARANGAN DI LUAR KAWALAN KOS KAMI.
MAKLUMAT UMUM...
SAJILICIOUS AKAN CUBA MENGEKALKAN HARGA YANG DINYATAKAN SELAMA BOLEH, TERTAKLUK KEPADA PERUBAHAN HARGA SEMASA PASARAN. HARGA PAKEJ MUNGKIN BERUBAH ANDAINYA HARGA BARANGAN DI LUAR KAWALAN KOS KAMI.
No comments:
Post a Comment